poniedziałek, 2 lipca 2018

79. Piknik c:

Heeeej!

Cześć, cześć, to ja i dzisiaaaaj ZDJĘCIA. Zdjęcia piknikowe c:.

Byłam na tym pikniku już dawno... to była ostatnia niedziela roku szkolnego, ale no, bywało gorzej. Tak więc był to piknik 'kolacyjny', o którym dowiedziałam się jakoś godzinę wcześniej. Po prostu takie "Na kolacje jedziemy na piknik". Aha spoko xD 👌. A z racji iż moim mottem jest "Każda okazja jest dobra by porobić zdjęcia.", wzięłam aparat i 2 petki ♥. Na sesje staram się zabierać petki, którym dawno nie robiłam zdjęć więc wzięłam Harper oraz Tiffany... No właśnie, dopiero w samochodzie zorientowałam się, że Tiffany wzięłam ostatnio w góry x,d. No, ale już trudno, trochę więcej zdjęć jednego LPS nikomu nie zaszkodzi c;. No, a więc bez przedłużania przejdźmy już do tych zdjęć~.



Na początku mieliśmy zrobić piknik przy takim stole, ale obok był kosz na śmieci, który tak potwornie śmierdział, że nie dałoby się przy tym jeść xd. No, ale tutaj takie pajęczynki i fajne światło :3.

Tutaj tak mega wyszło ;0;!   ⇡

A tutaj taki edicik ~nowym stylem~ dla mojej ibff Azy, która ma jutro urodzinki x3. Ona i tak tego nie czyta więc mogę to spokojnie tu wstawić, a dopiero jutro jej wyślę. Ogólnie to podoba mi się, ten napis przechodzący z niebieskiego do zielonego [jak oczy figurek], fajnie wygląda :B.



A tak wygląda nasze następne stanowisko. Kilkanaście metrów wcześniej, po drugiej stronie drogi było zejście nad rzeczkę, a tam jak widać ładnie urządzone ;3.




Kocyk rozłożyliśmy na tym dużym kamiennym 'stole' i w sumie też na nim siedzieliśmy bo 'krzesła były za daleko xd.



A jak się schodziło nad rzekę to były takie fajne korzenie ;^;.


Coś mi się nie chce komentować. Wybaczcie.


↖ Mangus c:

I kolejny editeł~


A te kamienie to dopiero *^*! Są świetne naprawdę ♥.

↖ A tu jest gigantyczna mrówka : )...


Mój tata powiedział żebym dała mu aparat i figurkę po czym postawił ją tutaj ⇡ xD. Arcybezpieczne miejsce, naprawdę :,)

A ten edit zrobiłam jako pierwszy. I jak widać trochę się one różnią od dotychczasowych. Nie będę mówić czym, ale przyznajcie - są ładniejsze ;3. *Może chcecie post z "reakcją na moje stare edity" XD?*




I takie fajne żółte kwiatki 🌼.



To fajnie wygląda ;^;!


↖ Patrzcie jaki kamień znalazłam 😵.

Te drzewa tak ślicznie wyglądają *^*! Tak zielono...


Serio nie wiem co pisać.


To też mi się podoba ^*^. Wydaje się takie ~dynamiczne~ czy coś 8)...



Edit drugi w kolejności~.

A to jest na "smyczy" Mango, a właściwie sznurze z auta, którym ją przedłużyliśmy xD.

Mech faajny mech jest ☻~.


Na tej komórce kolory są takie żywe *o*! {To ręka mojej mamy}


Te zdjęcia też bardzo lubię ^^. Słit.




Niebieskooka na niebieskim termosie, zielonooka na zielonym termosie c:.


Na koszyczku też fajnie ♥.





Patrzcie co znalazłam! Poziomki *^*!

Na początku tylko jedną, ale potem tak dużo ^*^.

Zapomniałam, że poziomki są takie dobre *~*! Serio, ostatnio jakieś jadłam kilka lat temu, o ile w ogóle xd.


I to już ostatni edit :B.




No i koniec, wracamy do domu!

Te zdjęcie jest po prostu prze-cud-ne *0*. Robione przez szybę samochodu dzięki czemu są te kropeczki, no po prostu uwielbiam *~*.




Fajnie ta rzeka wyszła [to inna rzeka, tamta była daleeeko, a ta jest obok domu xd]. Taka ładna zieleń i most w ruchu c:.


A to już przed domem. Zachody słońca to coś co kocham *^*~

Koniec.

Yess dobrnęłam do końca *^*! Dla was to nic, ale nie wyobrażacie sobie ile ja te zdjęcia zmniejszałam x,d... No cóż nie chcę mi się już nic więc zayo c:!

~Karmelowa


PS. Ten post to równo 100 post na blogu ;D, łącznie z wszystkimi "nie-postami" ;3.
PSS. Jeśi ktoś nie zauważył to zrobiłam na blogu czat ↖↖↖.

5 komentarzy:

  1. Super miejsce na piknik! No i zazdroszczę mieszkania w górach! ;) Ja mam wyżyny XD I jaki uroczy charcik <3 Super pomysł na zdjęcie w na skale nad rzeką, figurka wygląda jakby to określić... Mam na myśli, że wygląda jakby byłą rzeczywistych rozmiarów, a rzeka dużo większa. Może wrzucę parę fotek z wycieczki z gór na bloga XD Pochwalę się jaki miałam widok z okna w hotelu XP

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że aktywne wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny piknik ;) Tak, to zdjęcie z dwoma LPS-kami w dłoni rzeczywiście jest dynamiczne i kojarzy się z talią kart. Te edytowane foty są naprawdę ładne. Szczerze to nie wyglądają jakby były z editem; dobry edytor.
    Narobiłaś mi ochoty na poziomki. Też rzadko je jadam.
    W ogóle to cudny wygląd bloga :3 Masz dobry gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ale zazdroszczę pikniku ;3; Ja to w ogóle tych wakacji nie czuję, nie mam co ze sobą robić i w efekcie siedzę sama w domu i robię cosplaye, na które nie mam już pieniędzy XD
    I faktycznie widać różnicę między starymi a nowymi editami! Widzę zupełnie inną technikę, więc albo mocno zmieniłaś narzędzia, albo może i program? W każdym razie są coraz lepsze, chciałabym taki post z reakcjami na stare prace!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!