środa, 13 czerwca 2018

77. Zdjęcia i zdjęć więcej

Hyaaa!

Tutaj Kamrel Karmel i no, cześć. Dzisiaj znowu zdjęcia xD! Ostatnio dużo ich.
Aleeee zanim to, to krótkie ogłoszenia parafialne.

Na początek zapraszam was na mojego drugiego bloga - nie o lps, który ostatnio odżył, dostał nowy lepszy nagłówek i parę dni temu pojawił się tam post o tym cudeńku...



A jest to mój nendoroid imieniem Celty 😁. Ale więcej TUTAJ xd.


Druga sprawa dotyczy już lps. Otóż... poszukuję pomysłu na nazwę miasta xd... Przez ostatnie lata tygodnie zebrałam kilka:  Clover, Hargeon, Stargard, Glapburgh, Aevepolis, Zlomore, Ireiphis, Pethanz, Suedgard, Fluyence, Carrier Mills, Brocton, Meadowlands, Middletown, Clontarf, Wheatley, Shellsburg, Revierend, Languor, Fairlawn, Carmelon, Carmeltown, Carmelton, South Carmel, Carmeleon (xD?). Pochodzą z różnych generatorów nazw, ze dwa są z anime, no i kilka wymyśliłam sama. Nie wnikajcie jeśli jest jakaś dziwna xdd, nie chce mi się sprawdzać. Oczywiście chętnie przyjmę też wasze propozycje :3. Ogólnie to nazwy potrzebuję bo planuję nową serię 8)... Jej nazwa to "Tym czasem w {i tutaj nazwa}". Więc no, musi pasować xdd. A o czym będzie ta seria to wam nie powiem 8)). Buhahahhahah! Dobra, nie ważne.

Przejdźmy do posta.

A są to takie zwyczajne zdjęcia, w ogródku. Zwyczajne, ale niektóre są na prawdę boskie *^*! Słoneczko mnie dopieściło ^*^.


Na sesyjem tą zabrałam petki w takich kolorach... różowy, niebieski, fioletowy... No takie rzeczy xd. A dokładniej są to: Bella, Sara, Konan, Felek, Róża, Mercy, Cassandra, Bartek i bezimienna jeszcze gąsieniczka ○^○.


LETS GOŁ!


↜ Zabawa w artystę 😏 😂

Widzicie tą nitkę? ⇡ została tutaj od poprzednich, lub jeszcze poprzednich wakacji kiedy zrobiłam tu ekhem, szałas xd. Ale przetrwał nawet deszcz! Nie był taki zły xD!

To jest jakby co sznurek na pranie xdd.



↜ Podoba mi się to zdjęcie ^*^.


A te są jeszcze lepsze *o*! Uwielbiam je ♥. Gąsieniczka jest bardzo fotogeniczna 😁.


W sumie to jest niby pożyczona, ale Klaudia od tamtego czasu nic nie mówiła xddd....


*magnes*



Te też mi się bardzo podobają ♥. To światło jest takie fajne, takie białeee.



A tutaj taki szybki edicik ^^.

Te drewno tu tak leży no bo dostawę dostaliśmy [kominek mamy] i trzeba dopiero ułożyć xd


Zabawy w artystę ciąg dalszy xdd ↝.

A teraz Manguś xD! *przepraszam Mangusiu*



I teraz zaczynają się najlepsze zdjęcia *^*!


*^*

Te światło *0* ♥.

Chciałam zrobić jedno zdjęcie z ptaszkiem na gałęzi, ale kiedy zobaczyłam to światło ;w;... już nie było odwrotu.

Zapraszam was na wspaniałą serię zdjęć z smugami światła! xd



Chyba pozostawię je bez komentarza xd. Rozkoszujcie się ich pięknem 8).

 

I kolejny editeł.






Te z Cassandrą mi nie wyszły >.<. Tzn światło.






Pod drzewem rosły fajne kwiotki, więc z nimi też zdjęcia oczywiście porobiłam.





Próbowałam uzyskać to światło także z Cassandrą, ale ponownie nie wyszło.

I jeszcze [prawie] wszystkie różowe petki.


A Konan i Bella mogłyby być matką i córką, serio xdd.


Taki sam kolor, takie same oczy.... Ale nie no Bella jeszcze za młoda jest XD.

Ale w jakimś serialu może wykorzystam ich "rodzinny potencjał" XD.


Na konniec jeszcze zdjęcia w jakichś kwiotkach z okna. I tyle.



Tak więc sesję tą uważam za bardzoooo udaną, ale kilka dni temu zrobiłam jeszcze lepszą 😈. Co prawda krótką, ale zdjęcia o zachodzie słońca - to jest coś 😏... Zobaczycie ją kiedy ruszy nowa seria, ponieważ razem z tymi zdjęciami chcę poruszyć pewnej figurki. Więc pomóżcie mi wymyślić nazwę miasta xD!!! Dobra. Wgl to wczoraj zrobiłam... półkę na lps! Ale o tym też w nowej serii. Co ja spojlery robię kurde. 

Jeszcze takie jedno zdjęcie, byłaby sesja, ale ktoś był nad rzeką więc skończyło się na chodzeniu i robieniu zdjęć wszystkiemu. I tylko jednemu lps xd.

Fajny mech. Mech.


~Karmel


PS. Właśnie "Nasz LPS'owy świat" przebył pewną metamorfozę ^^. Może coś napiszecie?


PSS. Filmik dla was:

4 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia jak zawsze B)
    Ja też nie mam pomyslu na nazwe ,ale na matmie postaram się coś wymyślić xD
    Carmelton the best 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nendoroid? Super! :D
    Super robisz te oczka, ja wiesz, ja to tylko mistrz painta jak już jakaś grafika xD
    i fajny warkoczyk ma ten (nie wiem jak to jest po polsku) sheepdog :-)
    Co do nazwy miasta, to łatwiej byłoby coś wymyślić jakby się znało zarys fabuły ;P Mi podobają się te trzy nazwy: Fluyence, Carrier Mills i Brocton. Ta pierwsza to pasuje mi, jakby to ująć, do jakiegoś spokojnego miasteczka, Carrier Mills pasuje według mnie do jakiejś dużej metropolii, a Brocton, kojarzy się się z Bronxem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn nie będzie to coś z fabułą... Jak już mam mówić to będzie tam sporo o moich petkach, bo w sumie mało o nich wiecie, chciałabym też pisać jednoczęściowe opowiadania właśnie z życia mieszkańców... No w sumie rzeczy, których nie muszę zaliczać do jednej serii, a może nawet nie powinnam, ale no... xd

      Usuń

Zostaw coś po sobie!