piątek, 1 czerwca 2018

76. Wycieczka w góry... a nawet dwie

Elo elo cztery pięć zerooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
...

No hej xD! Tutaj AKARMELEKKK. I nie, nie wiem co mi się dzieje, przed włączeniem bloggera zachowywałam się zupełnie normalnie. SERIO. Dobra nie będę udawać śmiesznej bo wcale nie muszę udawać. ŁOOOOOOOOOOOOOOOOO B). Dobra, koniec. Dzisiaj taki prezenciQ na dzień dziecka B) [dostaliście coś :3?], a przychodzę do was z ZAISTE długim postem, a mianowicie zdjecniami z gór ( ͡° ͜ʖ ͡°). Yep, nareszcie. Byłam na tej wycieczce jakiś miesiąc tego, ale CO TAM ( ͡° ͜ʖ ͡°). ALE! Ostatnio, a dokładniej we wtoreczeq byłam na kolejnej wycieczce... W te samo miejsce ;w; XD. Ale jak to? Czemu? Po cooooooooooooooooo? Otóż była to wycieczeczka szkolna ;p. Tzn była na tą samą górę, ale ZUPEŁNIE inną trasą xd. Tylko wracaliśmy tą drogą, którą za pierwszym razem wchodziliśmy xD (?). Ale może już nie przedłużajmy gdyż, aż, ponieważ ten post i tak będzie za długi xd. A więc ZACZYNAJMY!


~•~•~•~•~

Na początek trochę zdjęć jeszcze sprzed góry, bo zanim zaczęliśmy wchodzić zagraliśmy sobie w Mölkky xD. I w tym czasie robiłam zdjęcia w fajnych krzaczkach, na drzewkach i stole :B xD.

Takie tam były fajne zielone krzaczełki *-*.



Zdjęcia są rozmieszczone w ten sposób by zajmowały mniej miejsca. A więc co ładniejsze są normalnej wielkości, a reszta jest mniejsza. Było ich oczywiście więcej, ale hello szanujmy swój czas XD.
To był CIĄGLE BEZIMIENNY chichuachua [, którego jakaś dziewczynka z fb uważa za królika i mimo iż wszyscy jej zaprzeczali to się uparła przy tym króliku czy tam zającu XD], a teraz będzie Tiffany~.

Te zdjęcie już przerobiłam ♥~.

A tu jej ogon do drzewa wetknęłam xD ↗.


To by ładne było, ale ostrość chyba poszła na wakacje 😒 ↗.

Ok to już wszystkie z "tego działu". Tzn nie wszystkie bo dużo tu nie pokazałam, ale nie ważne xd. Idziemy już do lasu!

~•~•~•~•~

Tutaj zaczynają się zdjęcia, które robiłam po drodze. Są tutaj wszystkie petki, nie jakieś szczególne. Nie wiem czy już kiedyś o tym nie mówiłam, ale straciły mi się 2 zdjęcia :<. 1 z nich było powtórką więc ok, ale drugie było niepowtarzalne D:. A to wszystko prze to, że na komputerze brakowało pamięci i kiedy chciałam je zmniejszyć to BUM zepsuły się ;w;. Nie da się ich nigdzie otworzyć ani wyświetlić i jest tylko napis: "Przeglądarka fotografii systemu Windows nie może otworzyć tego obrazu [...]". No cóż bywa :(...

Właśnie powtórka tego ↖ zdjęcia mi się straciła, a pewnie miała lepszą ostrość xD. A obok takie dziwne drzewo xdd.

I tutaj kolejne przerobiłam. Słodziaśny jest ♥.


Tu było takie fajne przechylone drzewo 8).


A obok była pierdonka biedronka 🐞.

Kolejne dziwne drzewo i 'miniaturowe palmy'. Ciekawe co to jest xd.

~•~•~•~•~

Jej! Dotarliśmy na szczyt! Jakoś, bo pod koniec ledwo mogłam iść xd. Mimo iż ma 961 m n. p. m., a z mojej miejscowości jakieś 2 razy mniej. To wszystko przez was XD! Za dużo siedzenia przed komputerem! Drogie dzieci nie zostawajcie youtuberami. Blogerami też. XD. W każdym razie, zdjęcia ze szczytu Kage!




Kolejny edicior~. Widzicie tą parę z kubeczka 😍?





A teraz trochę widoczków :B.

Meine Schule Moja szkoła :B xD.

Na górze też fajne krzoczki :B.






To coś wygląda jak małe kalafiory XD.


To jest rozmazane rzecz jasna celowo xd.


I kolejny edit .


Lepiej z aparatem czy lornetką 😋?




Teraz będzie sporo Marka [on się nazywa Mark, nie Marek, ale tak samo się odmienia 😂] i Mii [Mia 😂]. Kocham tą parkę *^*.

Aha, zapomniałam dodać. Będzie też sporo herbaty XD.


Artystyczne zdjęcia herbaty xD~.

Eeeek, dlaczego nie zrobiłam żadnego zdjęcia jak się całują, byłoby takie SWEEEEET >.<.

I następne przerobione. Tutaj poszalałam z filtrami xD... Widać światło z lampki :3?..


~•~•~•~•~

I tutaj kończą się zdjęcia ze szczytu Kage! xD. Teraz jeszcze kilka z powrotu :D.


Tym razem edit jest mniejszy bo trochę mi nie wyszedł xD.

Zjeżdżalnia XD!

Widzicie ten las? Tam WSZĘDZIE są fioletowe kwiatki xd!

A tutaj... BARDZO dziwne drzewo... No i ładne koniczynki ^^.



I znowu miniaturowe palmy XD!

Wgl to w połowie drogi uciekłam reszcie i dotarłam do domu sama B) xD!

Ogólnie to wracaliśmy drogą, która wychodzi obok naszego domu, więc no - wchodziliśmy inną, tej nie znałam xD. Ale szłam wzdłuż strumyka więc w sumie to nie było trudne xD.

Mój tata biega tą drogą. I ja naprawdę nie ogarniam. JAK XD?! Pomijając fakt, że wbieganie na górę już jest dla mnie... PFUUUUU ⤜(ʘ_ʘ)⤏. Ale chodzi mi o to, że ta droga jest momentami strasznie stroma i w każdej chwili można się wywalić xd.

Teraz wyszłam już z lasu i patrzcie na to! Ten przewspaniały zachód słońca *^*. Po prostu UBÓSTWIAM!

A to to tootototoototo to to jest dziwne xD. Na innych zdjęciach widać jakie było wtedy światło, a widzicie to zdjęcie?! Tu jest po prostu CZERŃ. Zrobiliście kiedyś takie zdjęcie :p?

No i to już koniec. Te zdjęcia są po prostu zbyt piękne *^* ♥.

Yep! Dotrwaliśmy do końca!.. Dotrwaliście xD? Mam nadzieję, że sesja jak zawsze wam się spodobała ♥. AAAA! Nie! Chwila xd! Są jeszcze zdjęcia z drugiej wycieczki xD! Ale spoko, jest ich może z 5. Robione komórką, ale filtry z instagrama robią swoje ;D.

Jak widać pogoda była O NIEBO LEPSZA! [hehe, pogoda - o niebo lepsza XD (?)]. Pierwsze zdjęcie jest śliczne *^*. Tylko ten mój palec X,D.

I te chmury *^*. Po prostu BOSKIE ♥.

Jest ich więcej, ale tylko te dodałam na instagrama xD. A nie chce mi się przesyłać ;3.

A więc teraz już na serio koniec xD. Więc jak zwykle arcywspaniałe zakończenie, ale nie chce mi się już nic pisać xD. Bye!
~Karmel ♥

6 komentarzy:

  1. Śliczneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zdjęcia xD
    Zazdroszczę Ci że mieszkasz w takiej okolicy ja to mogę jak już porobić zdjęcia na osiedlu ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. *_* I do tego tak pięknie ułożone w poście. Jak ty to robisz dziewczyno?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę prześliczne fotki^^ Masz zajebiście, że mieszkasz tak blisko gór! Ja mieszkam na tym zasmogowanym Śląsku... ehhh...
    Zrób kiedyś posta o Marku i Mii i ich historii miłosnej <33

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie poustawiałaś fotki w notce :)
    Super zdjęcia! Ja ostatnio byłam w górach - Karkonoszach na Szrenicy i w ogóle w okolicach. Mieliśmy hotel w Szklarskiej Porębie (wycieczka szkolna).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Wiele mi się podoba i to bardzo, ale jestem za leniwa, żeby liczyć, które jest które i je wymieniać tu XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia naprawdę świetne *.* Widzę, że wycieczka udana xD Twoje komentarze bezbłędne, padłam xD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!