piątek, 9 marca 2018

66. Sesja na śniegu~

Ohayo!

Witam was dzisiaj z... Sesją na śniegu! Której urywki widzieliście w ostatnim poście.

Co prawda mamy marzec, ale kilka dni temu kiedy robiłam te zdjęcia były najzimniejsze dni z tegorocznej zimy więc cóż xd... Chociaż dzisiaj było już ciepło, świeciło słońce i w domu było mi nawet gorąco xd. No i takie śliczne niebo *~*. A zresztą spójrzcie: 




No po prostu piękne wiosenne błękitne niebo o zachodzie słońca, który nareszcie jest później niż o 4 👌. Kocham wiosnę ;w;.


Na tą sesję zabrałam wszystkie petki, o których była mowa w ostatnim poście, te które dostałam na urodziny i Jodie, aaa no i jeszcze Ebenezera xD. Przejdźmy do zdjęć 😘!



Na początek Estera~ no po prostu uwielbiam ją x3, mam nadzieję, że ze mną zostanie ;o;...




I Robert! Uważam że te zdjęcia są proste, ale bardzo udane ;3. Robert taki śliczny ♥. On też musi ze mną zostać ;w;

No i jedno przerobiłam. Ale czy widzicie dużą różnicę? Nieee. Co prawda to było robione w 10 minut [dosłownie] i nie zrobiłam nawet tęczówek, ale od teraz będę robić trochę bardziej naturalne edity ;3.



Felicja na deskach xd! Właściwie to nie są deski, ale tak fajnie brzmi xd.


A teraz zdjęcia bezimiennego dzięcioła ;p. Tutaj na tak dziwnie zamarzniętej trawie ;o;

To mi się mega podoba *^* Tak fajniusio wyszło ♥


Skoro to ptaszek to zdjęcia na gałązkach muszą być ;D. Pierwsze bardzo mi się podoba :3

I tutaj też przerobiłam. Tutaj już bardziej wyraźnie.


I znów Estera! Przy okazji tego zdjęcia pochwalę się pracą na NTM Panby LPS.

Podobają mi się oczy i ogólnie jest bardzo ładne, ale lepiej by było gdyby w tle było chociaż trochę trawy. W sensie, że nie sam śnieg tylko tak jak powinno być pod koniec zimy xd. Tak jak jest dzisiaj ;w;...






A tutaj Jodie. Wzięłam ją na tą sesję bo chcę z niej zrobić nową 'maskotkę' [a bynajmniej avatar] kanału ;3. No i zrobiłam już ten avatar~

Tak oto wygląda i nowy avatar [to się przez v czy w pisze xd?], ale nie będzie on zbyt długo bo kiedy nadejdzie wiosna, będzie zielono, ładna pogoda i wgl to zrobię nowy [ale nadal z Jodie].


Tutaj gąsieniczka. Tak o.


A tutaj wieeeelkie sople xd. No i oczywiście na jedynym zdjęciu widać mój palec xD...

Chciałam zrobić jakieś zdjęcie przy tych soplach no i wyszło takie cuś ;p...




Ebenezer jest taki crazy 8). Taki netopesz [orto speciaaal].


Na ruszcie jakimś 😂












A tutaj seria zdjęć z kotkami~ większość mi się nie podoba xd...


Ta Felicja na sankach też jest świetna x,3






Ten moment kiedy musisz położyć pudełko na ośnieżonym drzewie i jeszcze pokrywka ci spada :,).


Ten moment kiedy nie ma żadnego odpowiedniego drzewa i pudełko ci spadło :,).

Ten moment kiedy po zebraniu wszystkich rzeczy masz śnieg w pudełku :,). No i ten moment kiedy nie wiesz czy wszystko zebrałaś :")...

No i ten moment kiedy przez to wróciłaś do domu :,). Dobra już nie robię tych :,). :").


Ok, a więc to już koniec tej jakże pięknej lpskowej sesji~. Ale ale jest jeszcze kilka zdjęć "nie petkowych", które zrobiłam przy okazji. No i znajdziecie je TUTAJ. Zapraszam. I żegnam się jusz xd.
ten moment kiedy jesteś ~Karmel

7 komentarzy:

  1. Te zdjęcia są takie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dawna nie mam śniegu... W sumie się cieszę. Zbrzydł mi jakoś. Ale zdjęcia ładne, zwłaszcza te z kotkami. :3 Mam je i Felicję, która nadal jest u mnie bezimienna...
    I wybacz, ale muszę, po prostu muszę, bo tak strasznie mnie to boli... bynajmniej to nie jest to samo co przynajmniej. Tak tylko na przyszłość. :v

    OdpowiedzUsuń
  3. YYY mam nowgo bloga link: www.olcialoveyt.blogspot.comstary podpis: ~puddinka
    nowy podpis: Olcia Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy możesz poinformować inne blogerki, i podać im inny link?
      ~Olcia Love

      Usuń
    2. ale dlaczego masz nowego bloga :o? no i w sumie to możesz po prostu napisać o tym na starym xd?

      Usuń
  4. Jakie śliczne fotki! *-* Masz talent! U nas już pierwsze oznaki wiosny ;D
    Dodaje do ulubionych blogów

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!