niedziela, 4 marca 2018

65. Shopping #4 + POŻYCZONE lps?

Hello!

Tutaj oczywiście Karmel i jak w każdym poście przepraszam, że dawno nie pisałam xD. Ale serio, ja chyba już w każdym poście będę przepraszać x,d. No, ale jeśli już to w ferie bardziej udzielałam się na innym blogu ;p. No i nagrywałam na konkurs [nie ten na który nie zdążyłam xd] i.... Wygrałam!!! Wygrałam! Jeeej xD! Ale zgadnijcie co?.. Spanielka *-*! Tak wygrałam spaniela x3! To będzie mój pierwszy! I to za darmo 😍! Tak się cieszę x3. Jest to spanielek z numerkiem #1209. Możecie sprawdzić w internecie bo mi się nie chce wstawiać xd. Już teraz możecie pisać pomysły dla imię ;3. W ogóle to skandal prowadzę bloga już od prawie roku, a to dopiero 3 shopping *0*! No dobra 4 bo w poście urodzinowym był shopping xd *muszę zmienić tytuł ;p*. Dobra przejdźmy już do shoppingu!

Ogólnie to ci co mnie oglądają to już widzieli i był on praktycznie... tydzień temu! No ale dobra ważne, że piszę. W sumie to powinnam się uczyć na sprawdzian z historii, ale dobra, nie będę tego jeszcze bardziej przekładać. Przejdźmy do petków.


*na zdjęciu są też te petki, które dostałam na urodziny bo w shoppingu pokazywałam też je, a to jest zdj z miniaturki bo nie chce mi się teraz robić xd*

A więc jakby ktoś nie wiedział to 2 po lewej są stare [tzn w miarę nowe ale już je pokazywałam], a te po prawej są nowe. A więc mamy tu strusia i 2 kotki z heterochromią [tak to się pisze xd?] x3.

Dobra, wstawię tu jeszcze zdjęcia z sesji na śniegu [która pojawi się za kilka dni ;3] żeby było osobno xd.


A więc na początek Felicja ♥. Ma 17 lat. I em co. Jest redaktorką szkolnej gazetki i wieeeeelką plotkarą! Przez co wiele osób jej nie lubi, ale ma też wielu przyjaciół ♥. Nwm czemu bycie plotkarą tak bardzo mi do niej pasuje xD? To chyba przez jej kształt. Nwm co jeszcze o niej napisać xd. Czemu tak małooooo :,p.



Teraz koteczki x3! Imion jeszcze nie mają więc piszcie bo na yt nikt mnie żadnym pomysłem nie poraczył xd. Ojj jak mi się nie chcę o nich pisać xD. No, ale dobra tak po krótce. Ta czarna jest taka bardziej nieśmiała, skryta w sobie... Nie no nie jest nieśmiała tylko taka skryta, tajemnicza, nie otwiera się do ludzi. A biała na odwrót. Zawsze ma coś do powiedzenia, jest wesoła i szalona. Tzn ta czarna [ludzie wymyślcie mi jakieś imiona plzzz] nie jest jakimś pesymistą czy introwertykiem po prostu nie potrafi nawiązywać nowych znajomości, ale do przyjaciół czy swojej siostry jest jak najbardziej otwarta. Dobra, może coś pominęłam, może napisałam za dużo, jak coś to oglądnijcie sobie odcinek xd ~ tutaj proszę kliknąć*


Dobra nowe petki już wam przedstawiłam, ale to nie wszystko! Teraz przejdziemy do drugiej części tytułu czyli... pożyczone lps? Ale o co chodzi? Już tłumaczę. Otóż kiedyś tam dawnooo dawnooo temu mówiłam, że mam w klasie jedną koleżankę, która kiedyś zbierała lps. No i pytałam się ja, ale powiedziała, że raczej odda je kuzynce. No, ale postanowiłam jeszcze raz i odpowiedź była ta sama. Ale chyba wzięła sobie do serca to, że napisałam, iż przydadzą mi się do zdjęć i nagrywania więc powiedziała, że może mi je.. pożyczać! Tak wiem, dosyć to dziwne, no ale jest. Jak na razie dała mi 4 petki. Chciałam się do nich nie przywiązywać. Pomyślałam no jak już są to jakieś zdjęcia porobię, może coś nagram i potem bez większej przykrości je oddam. No, ale nie udało mi się, a bynajmniej z 2. I nie dlatego, że są takie ładne bo szczerze na początku średnio mi się podobały, ale wymyśliłam im takie fajne charaktery i wgl, że no... ahhh xd. Po prostu nie mogę ich tak po prostu oddać x,d. Ok ok, ale może je tak właściwie pokażę xD? No i znowu posłużę się zdjęciami z sesji, ale cóż... 


 A więc oto pierwszy i ten, w którym zakochałam się po jednym dniu xd. Jest to jak widać buldog. Niczym się nie wyróżnia, wręcz na początku stwierdziłam, że jest niezbyt ładny no bo jednak cały kremowy i troszkę brązowego. Ale kiedy pomyślałam sobie "Nazwałabym go Robert" nie było już odwrotu xD. A więc to jest Robert. I jest nauczycielem fizyki. Dlaczego fizyki? Otóż inspirowałam się właśnie moim nauczycielem fizyki xD. No i trochę historii dlatego też się nad tym zastanawiałam, ale w sumie to jedyne co ich łączy to papierosy xD. No i nawet przez ułamek sekundy myślałam czy nie mógłby być nauczycielem 2 przedmiotów, ale ej! Przecież nie będzie ścisłowcem i humanistą na raz xDD. A więc to jest pan Robert, przezwisko - Pan Rowek, nauczyciel fizyki. Ale czym on się tam charakteryzuje? No cóż ludzie z mojej szkoły by wiedzieli, ale wy nie wiecie więc coś tam powiem. Tłumaczy... No yyy.... Jakby nooo tak do siebie. Często po prostu nie da się zrozumieć co on tam mówi bo tak mamrocze do siebie czy coś xD. I wcale nie zwraca uwagi na uczniów więc połowa klasy siedzi na telefonach. Na innych lekcjach to się pod żadnym pozorem nie zdarza! Chociaż jak zobaczy, że chociażby taki Krzysiu nic nie pisze przez całą lekcję to tak mu dogada xD. No, ale ogólnie to jest fajny. Szkoda, że nie uczy nas też informatyki ;w;. To wszystko przez tą ustawę x,d... I nadal mamy z panią Dudą ;-;'. No cóż bywa ;_;. Aha, no i może jeszcze coś od strony 'technicznej'. Otóż jego jak i pani poniżeej największą wadą jest... Numerek z tyłu główki ;w;. Co prawda napisany różowym kolorem więc jakoś bardzo nie rzuca się w oczy i jest z tyłu, ale nadal jest. Jak na razie nie mam zdjęć, ale potem wstawię. No i ma jeszcze trochę brudną główkę, a także troszkę rdzy, ale przez jego kolor i kształt nie widać. No, ale nie ważne.


 Teraz drugi petek, do którego się nie przywiązuję więc nic wam o niej nie powiem. No może oprócz tego, że gdybym ją kiedyś miała prowadziła by prywatne lekcje gry na jakimś instrumencie - nwm jakim. No i tyle. Tak teraz myślę, że ten dzięcioł był w 'Teenagers' chyba nauczycielką muzyki xD to pewnie dlatego tak wymyśliłam xd. Od strony technicznej to także ma numerek z tyłu i jest trochę brudna.



Teraz moja miłość czyli Estera! Na początku nie podobała mi się wcale! Była na ostatnim miejscu, ale teraz? Na pierwszym lub drugim.. W sumie nwm. Chyba egzekwo na 1. Ale pewnie gdybym miała wybrać jednego bo to sarenka więc będzie droższa xD. Teraz cosik o niej :3. Jest DOROSŁA. Wolny ptak. Ostatnio dużo moich petków jest dorosłych, ale to chyba dobrze. Przecież na świecie nie sami licealiści. I pracuje jako fryzjerka w tym samym salonie co Mercy czyli ten urodzinowy kotek [tak w końcu wybrałam jej imię xd]. Jest dosyć oschła i wredna. No dobra może nie jest taka znowu wredna, ale zawsze ma w zanadrzu ripostę, która wszystkich zwali z nóg xD. Nie no 'oschła' to idealnie określające ją słowo ;3. Coś o niej tam wymyśliłam, ale teraz nwm ;d. No cóż - oschła fryzjerka. Idealnie. Ahaaa no i co do spraw technicznych to ma kilka kropek z tyłu główki, ale oprócz tego to chyba wszystko spoczqo.


No i ostatni już petek. Na samym początku na 1 miejscu, teraz na 3. O niej wymyśliłam coś dopiero wczoraj przez to, że pasowały jej okulary xd. A więc chodzi do liceummm. W młodszych klasach była uważana za kujonkę [bo nosi okulary i dobrze się uczy], ale ma ona wielki dystans do siebie i wszystko potrafi obrócić w żart dlatego wkrótce wszyscy dali jej spokój. Ot taka historyjka. Dejm, zaraz do niej też się przywiążę. Ewentualnie kupie kiedyś jakąkolwiek gąsienicę i dam jej taki charakter xd.


Ufff. To wyszło 2 razy dłuższe niż shopping xD.
No i co z nimi zrobię? Otóż póki je mam to super, kiedy będę musiała je oddać to spytam się czy mogę zostawić sobie chociaż 2? Bo ona ma ich w końcu chyba z 70 czy coś więc 2 petki nie powinny robić wielkiej różnicy, tym bardziej jeśli jej kuzynka nie widziała ich, al nwm ;p. Ahaa no i wysłała mi jeszcze zdjęcia swoich wszystkich lps [sorry nie chce mi się ich zapisywać xd] i wśród nich był jeden pop... Shorthaair. Taki pomarańczowy z zielonymi oczami i ciemniejszą kreską na czole. Nie chce mi się szukać xd. O chwilaaa. Ten:

*robiłam jej avatara no i zapraszam zresztą na jej kanał xD*


Ale szczerze to wolę te 2 niż tego, ale oczywiście jeśli się zgodzi na jeszcze jakiegoś [o ile w ogóle się zgodzi..] to będę zachwycona *-*. A póki co... to kończę posta bo muszę się uczyć na historię. Pa!!!
~KarmeleQ

10 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej! 😃 fajne fotki (szczególnie podoba mi się zdjęcie Roberta 😉)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo mam promo od dajany xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku te kotki mi się nie podobały, ale teraz muszę przyznać, że razem wyglądają tak uroczo... *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten buldog jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Buldog jest prześliczny, wogole świetna jakoś zdjęć! Czym robisz zdjęcia? I oczywiscie nie byłabym sobą gdybym nie napisała że zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie te zdjęcia są śliczne *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne figurki, moja wnuczka ma podobne. Pozdrawiam-Janina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm.... Ciekawe... Też ostatnio kupiłam te kosteczki i niewiem jak je nazwać....one są przeslodkie!!!!! Mój yt to lps diy i ty a blog to lpsdiyity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!