czwartek, 14 grudnia 2017

55. Opowiadanko [cz1.]

Cześć .
Ten wpis w pamiętniku będzie inny niż wszystkie . Nie jestem w domu , a w ... Jakiejś torebce ?! Jest mi strasznie zimno i ciasno . Co chwilę słyszę jakieś niepokojące głosy i rzuca mną . Chyba mnie nie porwali co ?! 0.0 A no tak ... Zapomniałam ... ;) Idę na wymianę ♥ Nie mogę uwierzyć , że to się dzieje ! Przez tyle lat byłam z moją poprzednią właścicielką , a teraz to wszystko się zmienia ... A na dodatek złego na moje miejsce przyjdzie inna figurka ;c Okej nie będę się już nad sobą użalać ... Ale ... Jak mi tam będzie ... Co jeśli źle ... ? Słyszałam , że dziewczynka , do której jadę prowadzi bloga i kanał na yt , ale w sumie wątpię czy to prawda ... Okej ... Idę słuchać dalej i czekać na mój przystanek . Pa





> O co wgl. chodzi z tymi opowiadaniami ? Otóż ja i Karmel piszemy opowiadanie , każda z nas pisze o swojej figurce , która idzie na wymianę ( Mój lps idzie do Moniki , a jej do mnie . ) Myślę , że pokrótce wyjaśniłam Wam troszkę )<


Wyczekujcie kolejnej części !

Patinka ♥


4 komentarze:

Zostaw coś po sobie!