środa, 10 maja 2017

17. Kilka przerobionych zdjęć ^-^

Witam, witam :3

Dzisiaj pokażę wam kilka przerobionych zdjątek :3. A wczoraj zarejestrowałam się na pinterescie (?) i stwierdziłam, że nie robię ładnych rzeczy dla lps ;_;. No dobra jak na mój wiek to chyba dosyć ładne xd. No, ale ogólnie... Pinterest is magic *^* jest tam po prostu wszystko [Hehe :p].

Ok, ok już pokazuję zdjęcia xd

Taka seria czarno-białych zdjęć z cytatami :3



 Podoba mi się *-*

 Tutaj nie wiedziałam czy zrobić czarno-białe, czy nie... [które lepsze? ↓]


Też mi się podoba :3

Wydaje mi się, że napisy wyszły trochę krzywo i, że jeden jest trochę większy xd, ale jest słodkie ♥

I trzy kolaże...

 To miało pójść na nagłówek więc zrobiłam napis, ale zapomniałam, że można dodać zdjęcie za tytułem (rozumiecie o co mi chodzi? xd), a poza tym następny ładniejszy :3

I być może to kiedyś dam na nagłówek (przygotujcie się na częste zmiany nagłówka xd)


No taki krótki post :p. Tak bardzo chciałam to napisać, a teraz nie wiem co miałam pisać... ;-;. Może tyle wystarczy xd? Papaaa :*
~Karmel ♥

3 komentarze:

  1. Jak wy wszyscy to robicie, że zdjęcie jest czarno-białe, a oczy petka w kolorze? D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie zdjęcia <33 Najbardziej mi się podoba 2 i 3 zdjęcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podoba jak je przerobiłaś :3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!