niedziela, 20 marca 2022

108. Wróżki w śniegu (na piąte urodziny)

Haiii~


No witam witam, trochę minęło... Właściwie to przez ten rok odezwałam się tylko 3 razy, haha... Przykro trochę, ale nic nie poradzę, o blogu raczej nie myślę. Pisać zresztą nigdy specjalnie nie lubiłam (zbliżająca się matura z polskiego to moja zmora), istnieją formy ekspresji, które o wiele bardziej mi odpowiadają (nie jestem fanką słów ngl). Nie wiem jak kiedyś byłam w stanie pisać długie posty, ale chyba utraciłam tą umiejętność i teraz nie mam pojęcia o czym mogłabym tutaj pisać. 
 


Dzisiaj jednak przychodzę ze względu na bardzo ważną datę, (na szczęście nie do zapomnienia, bo jest dzień przed pierwszym dniem wiosny) czyli 20 marca, dzień założenia tego bloga!!! W tym roku obchodzimy już piąte urodziny :>


Bloga zaczęłam w 2017, mając lat 12, nie czytając za bardzo żadnych innych blogów, nie robiąc lps'owych zdjęć, w planach był kanał na YouTubie, ale to było po prostu łatwiejsze. No i tak zostałam. Teraz 17-letnia, z włosami trochę niebieskimi, zamiast pisania wolę rysować postacie z anime, a nawet jeśli zrobię zdjęcia, minie rok zanim je obrobię (kiedyś to serio zrobię), praktycznie wszystkie znajomości z lps'owego światka się rozpadły, LPS-blogerką raczej się nie mogę nazwać 😌. Tym bardziej LPS-tuberką, ostatni film ponad 2 lata temu, a ja ciągle nie nagrałam wyjaśnień X,D, kiedyś...




Ale jeśli to was pocieszy, kilka figurek ciągle stoi na moim biurku i ostatnio myślę nad wystawieniem wszystkich na półkę. I mam ochotę zrobić jakiegoś customa. A także! Kupiłam nowe petki (w tym jedno marzonko)! I to g2, na olx, pierwszy raz od jakichś 3 lat. Sprawiły mi dużo radochy i teraz mam ochotę kupić więcej (co zdecydowanie zrobię). Więc nie bójcie się, to nie będzie pierwszy i ostatni post w tym roku, niedługo shopping :3.



No, a dzisiaj trochę zimowych zdjęć z przypadkowo stworzonymi wróżkami. Zrobiłam te skrzydełka na kolczyki, ale zorientowałam się, że idealnie pasują na lps. Trochę gorącego kleju i wróżka gotowa 👐 (jeśli ktoś jest zainteresowany, to po prostu kawałek plastiku i markerem odrysowane skrzydełko)


Oczywiście po chwili w mojej kieszeni jedno skrzydełko odpadło



Zima jest ładna, ale jeśli chodzi o zdjęcia lps, nie za bardzo się nadaje. Na szczęście moja ulubiona pora roku już się zaczyna, a jeszcze do tego nowe figurki 😀, możecie się niedługo spodziewać jakiejś sesyjki.



No co ja mogę powiedzieć, nie mam pojęcia, pisanie is hard, jeśli będę mieć trochę weny to coś napiszę. Na dziś to chyba tyle,,, tradycyjnie zapraszam na moje socjale, gdzie widać mnie o wiele częściej:

instagram lps (@carmellps) czasami coś jeszcze wstawiam

instagram rysunkowytiktoktumblr (wszędzie @thatsitso)

a także YouTube z póki co jedną animacją (itso)

↑ Głównie anime, manga i dsmp i po prostu rysunki, jeśli ktoś chcę po prostu pogadać to również zapraszam :>>
(lps to anime to dsmp pipeline is real,,,)


Miło, że jeszcze czekacie i czytacie, postaram się czasami pisać, byeee

~Karmel

12 komentarzy:

  1. Ahh, hej, jak ten czas leci. 2017 był tak niedawno! Mi też pisanie na blogu idzie niezbyt dobrze, chociaż przez długi czas pisałam na okrągło. Wiąże się to trochę z ilością wolnego czasu, a trochę ze wszystkim innym... Akurat zdjęcia LPS wciąż zdarza mi się robić dość często, lubię zabierać aparat na spacery. Mam jednak nadzieję, że zobaczę u ciebie wkrótce kolejny wpis, a twoje rysunki na ig regularnie przeglądam :3 miłej środy, Hippie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wiosna przyszła, a z nią trochę więcej motywacji na robienie zdjęć, więc coś powinno się niedługo pojawić 😁! No i dziękuję bardzo 💖

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, na początku myślałam, że skrzydełka zostały dodane przy obróbce. :] Cudnie wyglądają! Z oczekiwaniem wypatruję shopping i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, też założyłam bloga w 2017. To już 5 lat?!?!?! I już od tego czasu podziwiałam jak schludny i ładny jest Twój blog, z przepięknymi zdjęciami.
    Skrzydełka wyglądają tak profesjonalnie, że nigdy bym nie pomyślała, że to marker. :o
    Uff, dobrze, że jeszcze napiszesz, bo już się bałam, że to będzie post pożegnalny. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah jeszcze się nigdzie nie wybieram, ostatnio troszkę mi wraca faza na lps 😌. I dziękuję bardzo 💖🤲

      Usuń
  4. ZARAZ MINIE ROK OD OSTATNIEGO WPISU. KARMEEEEEEL ;-;

    -mini creatures' world

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te skrzydełka!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!