sobota, 29 maja 2021

106. Ptaki i motyle


No hejjj, znów pojawiam się i zaraz znikam.
I szczerze mówiąc znów nie mam weny do pisania, ale po prostu chcę się podzielić tymi zdjątkami. I tym razem bez lps, bo mam mnóstwo zdjęć ptaków + trochę motylków i jaszczurek. Zrobione z okna w moim pokoju, teleobiektywem uwu.
Yyyyy here they are


Ten jest taki okrągły kxjsbkcjadj

Jak się okazuje lubią jabłka



Tego udało mi się nawet trochę nagrać, ale gdybym miała się tu bawić w stawianie filmów, pewnie przeleciałby kolejny miesiąc xD... Może kiedyś je dodam.





👀👀👀



Te są chyba moje ulubione, uwielbiam ten klimacikkkk







Udało mi się też po raz pierwszy w życiu uchwycić salamandrę!! Spodziewałam się, że ucieknie, ale ona spokojnie siedziała sobie w rowie, jakieś pół metra ode mnie i dopiero po chwili powoli sobie odeszła :b


(Ta już uciekała)

I motylki!!




Okay that's it, bye xd
Bardzo niskobudżetowy post, i know, niedługo napiszę coś porządnego

~karmel

3 komentarze:

  1. Hoho... Po pierwsze dzięki, bo ostatnio w lps-owej blogosferze wieje pustką. W prawdzie najgorzej znowusz nie jest, ale najlepiej też nie, zresztą dobrze to nigdy do końca nie było, ale to jest właśnie jej urok.
    W każdym razie, mimo iż krótko to i tak miałam co poczytać przynajmniej.

    Naprawdę ciekawe zdjęcia. Spodobały mi się zwłaszcza te ptaków, ale w sumie zawsze jak patrzę na ptaki jestem szczęśliwa i endżojuję swe życie bo wyglądają tak niezależnie xD.
    Masz rację klimat zdjęć z ptakami na linach wysokiego napięcia (czy jak tam to się kurde nazywa bahah) jest wspaniały. Taki... hm... niby chłodny ale czuję się, patrząc na niego, naprawdę dobrze. I te góry z tyłu. Kocham góry.

    Pozdro elo

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia! Teleobiektyw to super sprawa. Widziałam trochę na instagramie, ale blogger ma to do siebie, że można dodawać mnóstwo zdjęć i żadne głupie algorytmy nie mają z tym problemu. Szkoda, że tak mało tutaj nas... Gratuluję zobaczenia salamandry na własne oczy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia😍 masz ogromny talent do fotografii

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!