środa, 14 lutego 2018

64. Fajny prezent na walentynki ;w;

Hej...

Dzisiaj walentynki [jakby ktoś nie wiedział]. W sumie dla mnie nic niezwykłego. W moim przypadku ten dzień różni się tylko tym, że mama daje nam lizaki. Ale nieważne. 

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie od LPSVanilia™. Polegał na tym żeby nagrać shortfilm o temacie "nowotwór". W mojej głowie od razu zaświtał pomysł na świetny filmik. Tyle, że pech bo mam ferie jako ostatnia, a termin był do 30. Ale tak czy siak zaczęłam nagrywać. Potem mój tata wziął aparat na tydzień! No ale udało mi się przedłużyć do 14. Czyli do dzisiaj. Niestety wszystkiego nie nagrałąm, ale pomyślałam, że Vanilia nie będzie miała nic przeciwko żeby przedłużyć jeszcze o jakieś 2 dni. Zresztą kiedy zaproponowała 14 to powiedziałam, że ok, ale nie obiecuję. No i niestety przed chwilą napisała do mnie, że ma już ustalone wyniki. . . . 
Nie winię jej bo oczywiście, że nie będzie czekać na jedną osobę, chociaż przyznam, że nie zdziwiłoby mnie pierwsze miejsce [nie widziałam wszystkich prac więc nwm]. Ale czemu musiałam mieć ferie dopiero teraz D:?! Gdybym miała wcześniej to już dawno bym skończyła T_T. Ale tak czy siak skończę ten filmik bo szkoda takiego pomysłu, cn? W tej chwili przetwarza się to co do tej pory zrobiłam i wyślę to Vanilii. Chciałabym żeby chociaż zobaczyła... Kto wie może tak jej się spodoba, że na mnie poczeka xD? 
W sumie to głupio zrobiłam, że wczoraj nie nagrywałam bo może bym zdążyłą trochę więcej, ale biorę też udział w kilku innych konkursach [bo wszyscy zrobili naraz T_T] no i robiłam pracę na inny konkurs, który jest do jutra bo pomyślałam, że Vanilia pozwoli mi przedłużyć ;<... A dzisiaj stwierdziłam, że ten film i tak jest feeee i zrezygnowałam... No ale i tak nie miałabym żadnego miejsca jak widziałam inne prace... Właściwie to na początku miałam inny pomysł, ale tym bardziej bym nie zdążyła, był zbyt skomplikowany. No i są jeszcze 2 konkursy i od razu się za nie zabieram :,). No i w sumie to u Vanilii nie było jakiś super nagród [bo w innych konkursach był np pop, a u Vanilii 2 zwykłe], ale bardzo mi zależało na tym konkursie :,<...
No i taka przestroga, drogie dzieci jeśli bierzecie udział w jakimś konkursie to śpieszcie się, nie martwcie się szkołą byle zdążyć :,) xDD. No cóż bywa... Ale za następne konkursy już się zabieram. A chciałam przez ferie nagrać serial xD, no cóż musi poczekać xd.

Dobra ten post był bez sensu i chaotyczny, ale musiałam go napisać xd. Pozdrawiam cię Vani bo chyba mnie czytasz xD ♥. 

Niestety ten filmik jest za duży i nie mogę go dodać na bloga :<... Zobaczycie jak wstawię na YT...


Aha no i [co się życzy w walentynki xd??] miłych walentynek ♥!

~Karmeleq ^^

5 komentarzy:

  1. Napewno LPSVanilia zrobi jeszcze jakiś konkurs w którym wygrasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Upsss, coś nie wyszło!
    ~pudinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ty robisz śliczne prace <3 ale Vani zrobi napewno jeszcze jakiś konkurs i uda Ci się oddać pracę ;3 no i tylko tak powiem że trochę mi przeszkadzją te śnieżki w czytaniu :c ale nie musisz tego usuwać! Ale kursor i całościowy wygląd bloga świetny!
    ~CoCo

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :( Też mam dopiero teraz ferie, ale za to w następnym roku będziemy mieć pierwsze xD.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!