piątek, 6 października 2017

49. Studnia i myszy psujące internet

Już tylko jeden post do pięćdziesiątki!

Witam, elo, cześć, siemanko!

Kiedy to był ostatni post?.. 21 września... Nie jest źle! xD

Dzisiaj zanim przejdę do głównego tematu powiem coś o ... zobaczycie xd.

A więc tak, chcę się trochę usprawiedliwić z braku postów brakiem internetu... [przecież mogłam pisać w notatniku, po prostu mi się nie chciało].
A więc nie było tego internetu i to przez nawet długi czas, a jak się okazało to wszystko wina...... mysz ;w;. Gdzieś tam się dostały i pewno coś przegryzły ;w;. Ale czemu myszy ;w;? czemu akurat myszy ;w;? Życie zmarnowane ;w;.... Ja tak kochałam myszy! ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;m; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w; ;W; ;w;

. . .

Dobra koniec tego, no ale... MYYYYYSZYYYYY! ;w;. Kto znajdzie tam "m" B)? 

Co by tu napisać? 

Dostałam klej na gorąco! NARESZCIE! Ale tak właściwie to mogłam mieć go od dawna bo jest od mojego taty ;w; . . .
I dostałam... kocyk! Taki milusi *^* Taki jak zawsze chciałam *^*! I jest różowy *^* wolałabym turkusowy ;w; i dwa razy większy od mojego łóżka ;W;

Dobra przejdźmy do tego o czym miało to być!

A więc skoro dostałam klej na gorąco to od razu zabrałam się za robienie....... Studni! 

*w tej chwili skapłam się, że nie zrobiłam zdjęć na dworze*
*biere aparat i ide na parapet ;w;!*
*zrobiłam 4 zdjęcia na parapecie i wracam*
*zmniejszam zdjęcia w paincie*
*Manguś przyszedł ;w;*
*sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ;W;*

Dobra, przejdźmy już do tej studni xD. A więc tak się prezentuje w całej okazałości:

na tym zdjęciu mech jest ładniejszy bo potem usechł trochę ;w;
A więc tak to się prezentuje ;3. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona *^*

 Wiewiórkaaa.... Czemu nie ;3?




No to jeszcze te nieszczęsne zdjęcia na parapecie...


 To mi się podoba, ale ta tektura pod studnią ;/...

 Te wiaderko nie wygląda najlepiej od środka xD

I koniec.


Aaaaaaaaa i jeszcze zdjęcie w nienaturalnym świetle


A więc jeśli chodzi o studnię to tyle ;3. Napiszcie koniecznie co sądzicie ;>

Jeszcze taka praca na ntm Plam :3. Tematem był "duch" 8)


Aaaaaaaa! I jeszcze inne zdjęcia z parapetu xD!




 widoczki :B

uuuuuuuuu 8)




 ~~~

 Galaaaaxis 8)

 rozmazane ;w;


tak właśnie powstała moja nowa profilówka B)...

...i intro B)...

...i outro B)

Nom :B


A więc na dzisiaj to już chyba tyle ^^. Bez zbędnego przedłużania zayo!
~Karmel

7 komentarzy:

  1. Znalazłam m! Hahahha xddd B) 8) Ja też uwielbiam myszki :3 Fajna ta praca na ntm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, ta studnia jest cuuuuuudnaaaaa *^* w życiu nie zrobiłabym ładniejszej. Gratki!
    *myśli* Niech Karmel zrobi Diy z tą studnią, proszę, proszę, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże! Ta studnia to cudeńko! Koniecznie też muszę taką zrobić :) Tylko gdzie ja na moim górniczym Śląsku znajdę ładne patyki xD? Nie no - las są - trzeba zrobić wycieczkę ;D
    Piękne fotki. Oczywiście trzymane najlepsze B)
    Widziałam to Twoje profilowe na instagramie :3 Naturalnie serduszko poleciało^^

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG O_O Ta studnia jest przecudna! :O Nie obrazisz się, jeśli zrobię podobną? Bo ona mi się tak spodobała <3 Naprawdę pięknaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna studnia! Jestem pod wrażeniem. Aż się prosi, żebyś nagrała jakiś filmik z wątkiem ze studnią! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!