poniedziałek, 18 września 2017

46. Nazywam się Karmel, to ja jestem słodka i słona.

Hejho!

Jeeeee... Coś ostatnio rzadko tu bywam, co 😣? No psieplasiam *~*. Ale szkoła i te sprawy 🏫. Teraz w czasie wolnym raczej gram albo coś oglądam niżeli piszę lub robię zdjęcia 📷. A zresztą nie mam pomysłów 👎. Wcześniej miałam, ale teraz ni mam :<. Chociaż wczoraj napisałam posta, ale na 7000 wyświetleń [jak wy to robicie?!] więc zobaczycie go dopiero jak tyle dobijecie 😎. A jeśli jutro znajdę trochę wolnego czasu i pogody to zrobię jakąś sesje, może nad rzeką 😶! Tak, nad rzeką jeszcze nie było 👍.

A co do kanału tooooo ymmm.... To co? No filmów dawno nie było bo zabrali mi aparat, a potem to zaczęłam coś nagrywać, ale jeszcze nie skończyłam i szczerze mi się nie chce :8. A to "coś" to.... Special na 50 subskrybcji! Chociaż.... Teraz jest 61... A kiedy go nagram pewnie będzie 80 xD. Ale w każdym razie Special z okazji ... subskrypcji.


Aaaaa w czwartegg 🍳 idę na pielgrzymkę... Niby ok 15 km, ale ja po.... 5 ledwo idę! Nie chceeeeee 😣. I jeszcze będę musiała wstać o 5 😢! Nooooo chyba, że odezwie się mój bolący od kilku tygodni brzuch. Tzn boli mnie czasaaami... Raz nie boli mnie przez 3 dni, a potem boliii. Albo rano mnie boli jak niewiem o, a potem już nie 😲. I nawet teraz mnie trochę boli :8. I jeśli by mnie w czwartek rano bolał to chyba oczywiste, że raczej bym nie poszła 😶.


Hymhymmmm, co by tu jeszcze napisać? Aaaa, co do tytułu to ymmm... Nie ma on raczej sensu xD. No co, fajne zdanie se wymyśliłam xD. No cóż: "Nazywam się Karmel to ja jestem słodka i słona." Najprawdziwsza prawda. [mam nadzieję, że zrozumieliście xD: Karmel jest słodki, ale jest też słony karmel. A całokształt tego zdania jest z piosenki "nazywam się niebo" jakby ktoś nie znał xd.]


A tak z innej {wymyśla coś innego niż beczka} puuuszki? No karmel, a właściwie kajmak jest w puszkach więc może być. A więc z innej puszki to czy ktoś z was założył momio xp? Jeśli tak i chcecie należeć do czatu to radzę mieć dobry komputer xD. Jest tam taki spam xd. Chociaż mi tam nie zacina :p. Jeśli się przez jeden dzień nie wchodzi czasami jest 200 wiadomości xD. No może kilka dni.



Dobra, ja już kończę no nwm co pisać i musze rozpakowywać zakupy 🏬. Zayo!
~Karmelll

8 komentarzy:

  1. Muszę przyznać - naprawdę interesujący tytuł ;D Taka ''zabawa karmelowymi słowami'' xD
    Kurczę, Momio jeszcze niezałożone... NARESZCIE trzeba się spiąć, założyć i dołączyć do grupy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nom ;w; Tam jest TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKI spam ;w; że nawet nie moge zrobić hair edit'a T^T

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tytuł :D!
    W połowie posta poszłam po królika XDD
    Jak zrobiłaś te ruszające się liście???

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym zrobiła specjal:
    -jakąś sesję zdjęciową,
    -losowanie,
    -piknik,
    -konkurs,
    -zmiana na blogu... itd. :)

    NO MASZ TU M0JE POMYSŁY!!!

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!